maanantai 28. marraskuuta 2016

Tukkataikoja


Olen jo pienen ikuisuuden verran haaveillut lyhyemmästä hiustyylistä ja vihdoinkin uskalsin laittaa tämän ajatuksen toteutukseen saakka. Olen jo monien vuosien ajan vain kasvattanut hiuksiani ja värikin on oikeastaan koko ajan pysynyt samana, joten pientä kyllästymistä omiin hiuksiin on viime aikoina ollut havaittavissa. Pitkät suorat hiukset ovat myös alkaneet ahdistamaan minua suuresti, joten nyt oli hyvä aika heittäytyä villiksi ja kokeilla jotain aivan uutta. Tottakai minua jännitti lopputulos kovasti, mutta hiukset kasvavat ja ovat uusiutuva luonnonvara, joten lauantaina eräs taitava työkaverini toteutti hiushaaveeni.


Ei kestänyt montaakaan hetkeä, kun hiuksista oli lähtenyt pituutta noin 20 senttiä ja vaaleat hiussuortuvat olivat vallanneet lattian. Lopputulos pelotti, mutta peiliin katsoessa en olisi voinut olla tyytyväisempi! Miten tämä tyyli tuntuikaan heti niin kotoisalta ja hyvältä ♥ Heitettiin päähän vielä väri, jonka ansiosta keltaisuus taas katosi ja hiuksista tuli kivan kirkkaat ja luonnollisen sävyiset. Ai että olin tyytyväinen! En ole ikävöinut pitkiä hiuksiani laisinkaan ja olen jopa miettinyt, että ensi kerralla voisi lyhentää vieläkin enemmän. Saa nähdä, että olenko niin uskalias...


Kuten te blogini lukijat olette ehkä huomanneet, olen hiusteni suhteen hieman laiska sekä saamaton ja hiustyyli saattaa pysyä pitkäänkin samana. Tuntuu kumminkin, että nyt sain uutta intoa ja jatkossa voisin olla hieman rohkeampi hiusteni kanssa! Arton mielestä ero entisten ja uusien hiusten välillä ei ole suuri, mutta huomaatteko te eroa vanhaan? :D
-Ellanoora

11 kommenttia :