keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Muutto koittaa!

MÄ SAIN SEN ASUNNON! Oooo mä oon niin onnellinen ja innoissani! Menin katsomaan sitä kämppää äitin ja Mintun kanssa ja paikasta ei voinut erehtyä, sillä alaoven edessä porukkaa oli jo jonoksi asti. Arvasin toki, että siellä on ihmisiä paljon, joten aloin henkisesti valmistua siihen etten saisikaan sitä kämppää, mutta eilen illalla sainkin puhelun, että voin alkaa järkätä tupareita ;)
 Asunto oli todella siisti, mukava ja hieno ja sieltä oli hienot näköalat. Kerrostalo on yhdeksän kerroksinen ja mun asunto on seitsemännessä kerroksessa. Ainoa miinus kämpässä on kaappitilan puute, mutta ajattelin hommata lipaston, jotta saan lisää tilaa kaikille mun vaatteille ja tilpehööreille. Vessaan ei myöskään mahdu pesukone, mutta se ei haittaa, koska taloyhtiössä on pesutupa. 
Vuokrasopimus alkaa 1.7 ja avaimet saan aikaisemmin, joten pian alatte saamaan kuvia mun ihanasta uudesta kodista. Neliöitä kämpässä on huimat 22, mutta mä rakastan jokaista neliötä ja mua ei haittaa, vaikka asunto onkin niin pieni. Aaa en malta enää odottaa! :)
Kävin tänään Kelassa selvittelemässä parit asiat ja samalla reissulla poikkesin kaupungissa ihailemassa muutamia juttuja. H&M:ssä alet on jo kovaa vauhtia menossa ja bongasin tämän playsuitin (?) seitsemällä eurolla. Olen viime kesästä halunnut tuollaista, mutta ne mitä olen kokeillut, ei ole imarrellut mun vartaloa sitten yhtään. Tuo näytti todella kivalta päällä ja päätin ottaa sen :) Mä en tiedä miten kestän Ginan alet, kun nyt niitä rahoja pitäisi todella säästellä! Ehkä mä ihan vain pari tarpeellista juttua ostan ja sen jälkeen pitää varmaankin alkaa tosissaan suunnittelemaan shoppailut, sillä musta tulee köyhä opiskelija! Vois vaikka varata kirpparipöydän.. :)

Jeeeeeee! Kohta te saatte enemmän kuin tarpeeksi asunto kuvia ja sisustus hömppää!
-Ellanoora

2 kommenttia :

  1. Kiva blogi sulla! Käy ihmeessä katsomassa myös minun ja liity lukijaksi (:
    ♥ www.hennanblogii.blogspot.fi ♥

    VastaaPoista