sunnuntai 17. toukokuuta 2015

Suosikkeja

Tässä teille koottu muutamia tämän hetkisiä suosikkeja!


Paulig Cupsolo Edellisessä postauksessa mainitsinkin, että olemme Arton kanssa hankkineet meille Cupsolon ja ai että olen rakastunut tuohon laitteeseen! Sillä saa niin helposti ja nopeasti taiottua herkullista kahvia, kaakaota, erikoiskahvia tai vaikka ihan vaan mukillisen teevettä. Me Arton kanssa juomme yleensä kotona ollessa kahvia vain viikonloppuaamuisin, koska muulloin ei oikeastaan jaksa alkaa keittelemään kahvia, varsinkaan vain itselle. Nyt on ihana työpäivän jälkeen tehdä itselle vaikkapa vanilla lattea ♥


Hiushärpäkkeet Kukkapannat, nutturakoristeet, hiuskorut... Oi kuinka ihania nuo kaikki ovatkaan! Omistan yhden kukkapannan ja muutaman nutturakoristeen, mutta varmasti tässä kevään edetessä ja kesän saapuessa päässäni tullaan näkemään enemmän kaikkia upeita hiuskoristeita. Glitterissä olen jo ties kuinka monta kertaa hipelöinyt kaikkia uutuuksia, mutta vielä en sieltä ole mitään kotiuttanut, vaikka kuola on valunut niitä katsellessa.


Baby Lips ekectro Olen täysin koukussa huulirasvoihin! En voisi edes kuvitella lähteväni kotoa mihinkään ilman huulirasvaa taskussa... Kun Baby Lipsit tuli kauppoihin, ne oli minulle pettymys, mutta olen silti käyttänyt niitä, kun parempaakaan huulirasvaa ei ole tullut vastaan. Nyt olen aivan rakastunut uusiin raikkaan värisiin Baby Lipseihin, joista ehdoton suosikkiväri on liila.  Itseltä löytyy liila sekä pinkki näistä, mutta oranssia tahtoisin vielä testata. Tuo liila on todella kivan värinen ja antaa huulille upean sävyn, suosittelen!

 
Color Mask Vappuna testasin pinkkiä hiusliitua ja ihastuin pinkkeihin hiuksiini ihan tosissaan. Uhosin tuolloin, että kävisin ostamassa color maskin ja värjäisin itselleni vaaleanpunaiset hiukset, mutta kampaamosta lähtikin matkaan ihan tavallinen vaalea sävy. Laitoin color maskin eilen testiin ja olin tyytyväinen lopputulokseen! Arto ei eroa entisten ja nykyisten hiusten välillä nähnyt, mutta itse näin pienoisen eron. Pidin maskia vain muutaman minuutin, kun ohjeissa lukee 5-10 minuuttia, joten aion seuraavalla kerralla pitää reilumman aikaa, jolloin eroa varmasti näkyy selkeästi. Mutta kesän tullessa minun on kyllä pakko käydä ostamassa pinkki color mask, koska olen niin ihastunut ajatukseen vaaleanpunaisista hiuksista!


Kevätuutuudet Mekkoja, hameita, shortseja, kenkiä.... Ai että olen aivan pyörällä päästäni kaikista uutuuksista! Kaupat ovat pullollaan toinen toistaan ihanempia vaatteita sekä asusteita ja tietenkin joitain uutukaisia olen itselleni ostanutkin. En malta odottaa kunnon kevätkelejä sekä kesää, jolloin saa pukeutua kevyesti ihaniin kesävaatteisiin. 

Löytyykö teiltä samoja suosikkeja kuin minun listastani? Toki tähän olisi voinut lisätä vielä pitenevät illat, auringonpilkahdukset sekä lähestyvän kesän, mutta ne oli niin itsestäänselvyyksiä, että jätin ne tästä listauksesta pois. Oikein mukavaa ja rentouttavaa sunnuntaita ♥
-Ellanoora

6 kommenttia :

  1. Mä en oo shoppaillut itselleni vielä yksiäkään kesävaatteita tänä vuonna! Olin niin intsinä viime kuussa kun hain kesävaatteet kellarista ja vein talvivaatteita tilalle! Se on ku olis ostanu koko kaapin uusiks :-D no, kyllä tässä vielä ehtii :3

    <3 sanssu-justthewayyouare.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se vaan niin ihana tunne, kun pitkän talven jälkeen saa taas pukeutua kesävaatteisiin ❤ Ja tässähän on vielä koi kevät ja kesä aikaa shoppailla ;)

      Poista
  2. Mun on pakko ostaa kyl tommonen colormasti, varmasti tosi hyvä :)

    VastaaPoista
  3. Todella kiva postaus, tykkäsin! Toteutus oli mahtava jaa saa multa kymmenen pistettä:)
    Hiushärpäkkeet ja koristeet löytyy myös mun suosikkien listalta. Myös kaikki kevät ja kesä uutuudet ovat ihan mahtavia, harmittaa kun ostoslakko kieltää ostelemasta mitään!:<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihana kuulla, että pidit tästä! ❤ Oi että, ostolakko saisi mut vain vihaiseksi näin lähellä kesää :D

      Poista